Kõnekeskus
Kõnekeskuse peamisteks ülesanneteks on telefonimüük, andmebaaside haldamine, krediidikontrolli, kontrollostude ja turu-uuringute tegemine.
![](https://sanitex.ee/wp-content/uploads/2021/04/Control-purchase.png)
Kontrollostud
Turu-uuringute korraldamine ja rakendamine, et selgitada välja pakutavate teenuste nõrgad ja tugevad küljed. Info koondamine ja tulemuste analüüs.
![](https://sanitex.ee/wp-content/uploads/2021/04/Sales-by-phone.png)
Telefonimüük
Aktiivne telefonimüük, kõnedele vastamine, kõnede registreerimine ja tellimuste vastuvõtt.
![](https://sanitex.ee/wp-content/uploads/2021/04/Management-of-databases.png)
Andmebaaside haldamine
Andmete kontrollimine, uuendamine ja kohandamine.
![](https://sanitex.ee/wp-content/uploads/2021/04/Market-research-sociological-polls.png)
Turu-uuringud, sotsioloogilised küsitlused
Küsimustike ettevalmistamine, raportite koostamine ja tulemuste analüüs.
![](https://sanitex.ee/wp-content/uploads/2021/04/Credit-control.png)
Krediidikontroll
Maksetähtaegade meelde tuletamine.
![](https://sanitex.ee/wp-content/uploads/2021/04/Registration-of-problems.png)
Kaebuste registreerimine
Kaebuste ja probleemide registreerimine ja haldamine.
![](https://sanitex.ee/wp-content/uploads/2021/04/Administrative-work.png)
Administratiivtöö
Meeldetuletuste ja reklaamkõnede tegemine. Klientide päringutele vastamine, sõnumivahetus, kirjavahetuse haldamine.
![](https://sanitex.ee/wp-content/uploads/2021/04/remind-call.png)
Meeldetuletuste ja reklaamkõnede tegemine.
Võta meiega ühendust:
Infoliin:
+372 6226370
[email protected]
Tellimused:
+372 622 6360
[email protected]